موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .
موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .

نوشتن رادوست دارم

نوشتن را دوست دارم چون عاشق نوشتن هستم.


نوشتن را دوست دارم چون وقتی می نویسم گذر زمان برایم مفهومی ندارد.

نوشتن را دوست دارم چون تصمیم دارم بجای زندگی کردن, زندگی را بنویسم.

نوشتن را درست دارم چون با نوشتن تمام احساسات درونی خودم را بیان میکنم.

نوشتن را دوست دارم چون وقتی می‌نویسم یک حالت سرخوشی به من دست می‌دهد.

نوشتن را دوست دارم چون شنیدم وخوانده ام که نویسنده‌ها انسان‌های شجاعی هستند.

نوشتن رادوست دارم چون وقتی که مشغول نوشتن هستم, اصلا احساس تنهائی نمی‌کنم. 

ادامه مطلب ...

آلوده فضای مَجازی نشویم

اگر بخواهیم آلوده فضای مجازی نشویم, باید یک قانون کلی برای خودمون بگذاریم.

1- خودمون را مُجاز ندانیم که هرتصویری را مشاهده کنیم.

2 - خودمون را مُجاز ندانیم که هرپیامی را بفرستیم.

3 - خودمون رامُجاز ندانیم  هرسئوالی را بپرسیم.  

ادامه مطلب ...

منش شهداء


منش شهداء

چقدر از منش این شهدا دور شدیم

آنقدر خیره به دنیا شده و کور شدیم

چقدر از منش این شهدا دور شدیم

آنقدر خیره به دنیا شده و کور شدیم

  ادامه مطلب ...