موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .
موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .

چگونه عشق واقعی داشته باشیم ؟

چگونه عشق واقعی داشته باشیم ؟

سلام دوستان عزیزم!
عاشق اگر می شوید . همیشه سعی کنید که عاشق افکار وعقیده انسان ها بشوید.
نه عاشق رفتار وتیپ وزیبائی .............
انسا نها در شرایط مختلف هم رفتارشون تغییر می کند و هم تیپ وقیافه هایشان...
اما انسان ها همیشه برای عقیده خودشان می جنگند 
وحتی بیشتر آنها تاپای جانشان برعقیده ی خودشان استوارند.

بانوی من

بانوی مبانوی من

اگر دست من بود
سالی برای تو می‌ساختم
که روزهایش را
هرطور دلت خواست کنار هم بچینی
به هفته‌هایش تکیه بدهی
و آفتاب بگیری!
و هرطور دلت خواست
بر ساحل ماه‌های آن بدوی.
بانوی من
اگر دست من بود
برایت پایتختی
در گوشه‌ی زمان می‌ساختم
که ساعت‌های شنی و خورشیدی
در آن کار نکنند
مگر آنگاه که

دست های کوچک تو

در دستان من آرمیده‌اند.

حاکم عشقم شدی , حکمی بکن .... فرمان بده !!!؟


باغبانی چیره دستم نو گلم ،،،،، در باغ دل 

یک بغل مریم ،بنفشه ،یاس دارم،،میخری ؟

حاکم عشقم شدی حکمی بکن ،، فرمان بده

بی بی عشقم برایت آس دارم ،،،، میخری ؟

خوش نشستی بر سریر دل،،بگو ارباب من

یک کنیز و عده ای رقاص دارم ،،،، میخری ؟

قاب عکست را زدم ،،،،بر روی دیوار اتاق

من برای چهره ات عکاس دارم،،، میخری ؟


در جهانی خالی از عشق و دل و دلدادگی،،،

من هنوزم اندکی احساس دارم ،، میخری ؟


http://www.cloob.com/c/banoyetak/124917898