موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .
موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .

نماینده جوان وپرانرژی انتخاب کنید

مهندس مجتبی خنجری یک جوان انقلابی و پراز عشق و انرژی است.

چرا بایدجوانان رابرای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم؟

یک نماینده مجلس باید انرژی کافی برای دفاع ازموکلان خود داشته باشد.

فقط یک جوان انقلابی و پرازعشق وانرژی می تواندباتمام توان قانونگذاری کند.

یک جوان متعهدومتخصص براحتی می تواندطرح های عالی بدهد واز قوانین بخوبی طرفداری کند.

پیروزی ها وپیشرفت های کشورمان بدست همین جوانان متخصص انقلاب حاصل شده است.


  امام خامنه ای :

 قشر جوان بایستی همیشه نسبت به مسائل انقلاب احساس مسؤلیت کند و خودش را از مسائل انقلاب برکنار نداند.

 وقتی با جوانان هستم و در محیط جوان قرار دارم، احساس من مثل احساس کسی است که در هوای صبحگاه تنفّس میکند؛ احساس تازگی و طراوت میکنم. آن چیزی هم که معمولاً در ملاقات با جوانان، اوّل بار به ذهن من میرسد و بارها به آن فکر کرده‌ام، این است که آیا اینها خودشان میدانند که چه ستاره‌ای در جبینشان میدرخشد؟ من این ستاره را میبینم؛ اما آیا خودشان هم میبینند؟ ستاره جوانی، ستاره بسیار درخشان و خوش‌طالعی است. اگر جوانان این گوهر قیمتی و بی‌نظیر را در وجود خودشان حس کنند، فکر میکنم که ان‌شاءالله از آن خوب استفاده خواهند کرد.

****************************

مهندس مجتبی خنجری نامزد کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

 متدین, متعهد, متخصص و معتقد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری امام خامنه ای در خط و مکتب حاج قاسم

مهندس مجتبی خنجری متولد 1349 درشهرستان "لنده" از استان کهکیلویه وبویراحمد

 سوابق تحصیلی : کاردانی ریاضی وکارشناسی کامپیوتر وارشد مدیریت آموزشی : کارآفرینی و دین پژوهی

 سوابق کاری : 

1 -  10 سال در وزارت آموزش وپرورش : 4 سال معلم ریاضی و 6 سال  حوزه های ستادی

 2 -  20 سال سازمان برنامه و بودجه کشور : کارشناس ارشد و رئیس گروه بودجه هزینه ای, عمرانی امورعمومی, آموزش فرهنگی, زیربنائی, استانی در زمینه تدوین, تلفیق وتحلیل واجرای بودجه های سنواتی کل کشور

کانال بزرگ آسمانیان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد