موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .
موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

موفقیت های عاشقانه لیمان❤️

چگونه عاشقانه , عاشقانه هارا زندگی کنیم ؟! هزاران رازکه موجب آرامش در زندگی عاشقانه است .

ازآغازعالم تورا دوست دارم

ازآغاز عالم تورا دوست دارم !


من ازعهدآدم تورادوست دارم

ازآغازعالم تورا دوست دارم


چه شبهامن وآسمان تادم صبح

سرودیم نم نم تورا دوست دارم


 

 نه خطی نه خالی نه خواب وخیالی

من ای حس مبهم تورا دوست دارم 


سلامی صمیمی ترازغم ندیدم

به اندازه غم تورا دوست دارم


بیا تاصدا ازدل سنگ خیزد

بگوئیم باهم تورا دوست دارم


جهان یک دهان شد هم آوازباما

تورا دوست دارم , تورا دوست دارم

قیصر امین پور

http://b2n.ir/29936

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 3 تیر 1398 ساعت 12:35 https://mahdesarmaye.com

بسیارررر زیبا بود مرسسسسسی...

سلام و درود
سپاس ازحضورتون
ونظرارزشمندتون

ŇãşíМ دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 15:32 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

خوشحال ها کسانی هستند که؛
- در لحظه زندگی می‌کنند
- کمتر غُر میزنند
- برای هر چیز کوچکی در زندگیشان شکرگزارند...!

سلام
سال نو مبارک . ممنونم که همیشه به بنده لطف دارید.
ببخشید که دیر جواب می دهم . چون خیلی وقته که سرنزده بودم.
امروز هم آمدم چون دیشب برای شما پیام تبریک فرستاده بودم وآمدم ببینم که چواب دادید یانه ؟
که دیدم شما پیش دستی کردید و روز دوشنبه 20 /1/97 به وب سایتم امده اید وزحمت کشیده وپیام گذاشته اید . بهر جهت خیلی خیلی متشکرم از لطف جنابعالی . امیدوارم که موفق ومنصور باشید.

مستانه پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 11:16

همیشه قطره ای از دیوانگی را در عشق خواهی یافت

و نیز قطره ای از منطق، در دیوانگی . . .!!

من اگر مطرب آن مجلس عشق تو شوم

من اگر رود شوم غرق آبی آرام ،

من اگر حقیرترین خادم قصر تو شوم

من اگر پیر شوم از عمر زیاد سیر شوم

لحظه ای زعشق تو غافل نشوم،دل زمهرت نکنم،جز در قلب تو در دیگر نزنم

غیر از خیال تو به خلوت نروم

((تویی آرامش من،تویی آرامش من))

ملیحه سادات چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 17:50 http://girl-a. blogfa.com

می ترسم کسی جایم را در قلبت بگیرد
بوی تنت را بگیرد
آغوشت را از من بگیرد
چه احساس مبهمی است حسادت !

+اپم بیا

تمام راه با توام
با تو پرندگان را تماشا می کنم
با تو زیر سایه ی درخت می نشینم
با تو تمام خستگی هایم را از تن بیرون می کنم
حتی بر زانوان تو به خواب می روم
راه که تمام می شود
باز هم دلتنگ توام
دلتنگ تمام آسمان و درخت
دلتنگ تمام پرنده های جهان
دلتنگ بال های خیالی
که تو را به من
که مرا به تو می رساند...

مستانه شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 11:10

بسیار زیبااااااااا

دخمل عاشق پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 20:01 http://girl-a.blogfa. com

خیلى ممنون با تبادل لىنک موافقم لینکیدم تو هم بلینک



+آپم بیا

آن دم
که دریا و آسمان
گم شود
پرواز، خواهم آموخت
پیش از آن که چشمانِ تو
دوباره باز شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد